Alla inlägg under oktober 2012

Av Hoppet Finns kanske - 29 oktober 2012 16:21

Som en nersolkad skjorta som en trasig medalj
Som nåt som stod för nåt vackert men som tappat sin glans
Det är försent att rätta till, det är försent att börja om
Det är försent för ett påkommet svar

Var jag en dåre. Var jag blind, var jag förlorad så var det för din skull
Var jag ett barn som sprang bort mig i natten, så var det för din skull
Jag borde ha gått när jag kände att hjärtat tog stryk
Borde förstått att du behövde nått mer
Jag har förstått nu, polletterna har trillar ner men åt helvete försent

Som ett urdrucket glas, som ett skämt dom hört förut
Som att bocka för publiken när dom redan gått ut
Det är försent att rätta till, det är försent att börja om
Det är försent för påkommet svar

Var jag en dåre. Var jag blind, var jag förlorad så var det för din skull
Var jag ett barn som sprang bort mig i natten, så var det för din skull
Jag borde ha gått när jag kände att hjärtat tog stryk
Borde förstått att du behövde nåt mer
Jag har förstått nu, polletterna har trillat ner men åt helvete försent

Ska jag förbanna och gråta, eller skratta och förlåta mig själv för din dumhet
Spelar det någon roll, det är försent det är åt helvete försent!

Var jag en dåre. Var jag blind, var jag förlorad så var det för din skull
Var jag ett barn som sprang bort mig i natten, så var det för din skull
Jag borde ha gått när jag kände att hjärtat tog stryk
Borde förstått att du behövde nåt mer
Jag har förstått nu, polletterna har trillat ner men åt helvete försent

Av Hoppet Finns kanske - 29 oktober 2012 15:49

Känner mig som honom.

Att försöka gång på gång att ta livet av s

ig men blir bara et fjasko varje gång...


Denna bjuder jag på. Så skratta i eländet....


Johan Glans - Självmord (Hjälp Tv4)

Av Hoppet Finns kanske - 29 oktober 2012 11:48

Att ha ångest och klippa sig går inte riktigt ihop. Men jag har inte så mycket till val just nu. Orkar inte med mitt hår så vad gör man liksom.

Känner mig stressad för att jag måste börja jobba på fredag. Kändes inge vidare att börja jobb redan. Inte när man står och stampar på rita NOLL...

Fattar inte hur man ska klara av att sitta på ett jobb med massa ångest och självmordstankar. Men jag har inge val eftersom jag inte har mer sjukskrivning än till fredag :(

Slutar väl med att jag blir inlagd igen. Antingen frivilligt eller tvång. Ja vad säger man. Mår man dåligt så gör man. Får försöka tänka OST ;)

Av Hoppet Finns kanske - 29 oktober 2012 08:29

Idag är det absolut ingen bra dag. Ångest och skit hela tiden, inte nog med det så kan jag knappt stå, ligga eller sitta för att ryggen har lagt av.
Går inte så bra för mig.

Så nu är mitt humör på botten, fast det är inget att göra något åt. Haft självmords tankar igen. Men för varje gång jag klarar av en sådan tanke så är det ju bra. Gruvar mig när jag ska börja jobba på fredag. Känns INTE som jag är redo för det. Har ju inte kommit någonstans med mitt mående än :( men men så är det.

Skulle ha tagit nått så jag fick sova ett dygn eller två. För jag orkar inte med detta. Nu ska jag försöka göra nå åt rygg helvete.

Tack och adjö!!!

Av Hoppet Finns kanske - 28 oktober 2012 09:11

Vet inte vad det är med mig nu för tiden. Blir så irriterad på ingen ting längre. Det behövs bara att medicinen inte ser ut dom den brukar eller att min sambo säger något. VILL INTE HA DET SÅ HÄR......

Det tär verkligen att bli så arg på inget och det startar så mycket onödig bråk. Hur länge håller ett förhållande när det är så, inte länge skulle ja tro. Men jag försöker hela tiden att tänka innan jag säger något men det bara kommer. Eller så får jag ångest.

Önskar att jag kunde få något bra mot ilska. Dessutom har jag sovit dåligt i två nätter igen :( så nu är jag på ruta noll IGEN... Tre veckor åt helvete på psyk. Inte hittat nåt mot ångest och sömnen blir sämre och sämre. Vad ska jag ta mig till??? Blir vansinnig på denna skit.

Jag är berädd på att ta emot all hjälp jag kan få nu, för jag orkar inte mera. Men jag undrar just om det finns någon hjälp att få, verkar ju inte som så. Självmords tankarna blir starkare med måeendet. Och det skrämmer mig skit mycket. För dom tankarna blir tätare för varje gång jag får ångest eller blir arg. Så då är frågan vad finns det för hjälp????? Finns det någon hjälp över huvud taget??????

Av Hoppet Finns kanske - 27 oktober 2012 19:07

Alltså jag tror banne mig att jag är döende. Har sån enorm smärta i höger bröstkorg så det känns att jag ska dö. Går inte att beskriva riktigt hur ont det gör. Om man säger en skala mellan 1-10, 1= ingen smärta och 10= skita ont så ligger jag nog på 8-9 på skalan när det är som värst. Vet inte om det är nå fel eller om det kan vara medicinen som ställer till det. Vist det kan vara ångest oxå men så här ont och så ofta har jag inte haft innan. Hade det varit på vänster sida så hade jag nog tagit det mer på allvar men nu gör jag inte det. Smärtan börjar gå över till höger skuldra. Vilket fall så kanske min önskan slagit in.....

Ja vad tusan gör man??? Kanske inte ens vaknar upp i morgon, för smärtan blir bara värre och värre. Min sambo tycker att jag borde kolla upp det men jag är envis och tycker det är onödigt.... Men smärtan tar nog livet av mig snart....


Någon som har någon idé vad det kan vara???

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards