Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Hoppet Finns kanske - 24 oktober 2012 11:14

Då är man på Psyk igen då några timmar. De vill verkligen att jag ska skrivas ut. Nu har de flyttat rum på två stycken. Innan hade jag en bara som var här över dagen och det funkade hyfsat. Men nu har de bytt ut denne och satt in en som är inne på rummet 24 timmar om dygnet. Och de vet att jag inte klarar av att ha sån rummskommpis. Så nu gör de allt de kan för att jag ska skrivas ut. Känns som jag är tillbaka på ruta ett =( Ångesten är kvar och självmordstankarna med. Det enda som har blvit bättre är sömnen. Lärväl komma tillbaka i en liksäck eller med ambulans innan detta är klart. Klarar inte av detta mer.kanske dax att säga hej då snart då. Varför ska jag leva kvar i denna gryma värld???

Nån som har nå bra förslag så kom med dem NU innan det är försent. Just nu orkar jag inget, har sån jävla ångest att hjärtat/bröstkorgen ska hoppa ur min kropp =,(
Så har ni nå bra förslag på att hitta meningen med livet så skriv det nu. Inte långt kvar nu tills att jag görnå......

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards