Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Hoppet Finns kanske - 27 oktober 2012 19:07

Alltså jag tror banne mig att jag är döende. Har sån enorm smärta i höger bröstkorg så det känns att jag ska dö. Går inte att beskriva riktigt hur ont det gör. Om man säger en skala mellan 1-10, 1= ingen smärta och 10= skita ont så ligger jag nog på 8-9 på skalan när det är som värst. Vet inte om det är nå fel eller om det kan vara medicinen som ställer till det. Vist det kan vara ångest oxå men så här ont och så ofta har jag inte haft innan. Hade det varit på vänster sida så hade jag nog tagit det mer på allvar men nu gör jag inte det. Smärtan börjar gå över till höger skuldra. Vilket fall så kanske min önskan slagit in.....

Ja vad tusan gör man??? Kanske inte ens vaknar upp i morgon, för smärtan blir bara värre och värre. Min sambo tycker att jag borde kolla upp det men jag är envis och tycker det är onödigt.... Men smärtan tar nog livet av mig snart....


Någon som har någon idé vad det kan vara???

Av Hoppet Finns kanske - 27 oktober 2012 13:46

Ännu en dag vid livet, en dag är alltid en början på ett nytt liv. En dag är bättre än ingen. Men måste erkänna att det är jobbigt att klara av en dag varje dag.

Det är ju inte direkt så att jag mår bättre. Vissa dagar har väl varit sådär medans andra dagar har varit ett rent helvete.

Så klarar jag denna dag med så är det ett stort plus. Men jag måste verkligen kämpa igenom dagarn. Ingen dans på rosor detta inte :(

Önskar att man kunde sova bort sina problem, men det går inte hur man än gör så finns de kvar ändå hur mycket man har sovit. Lika panikslagen och ångest varje dag man vaknar till....

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards