Alla inlägg under januari 2013

Av Hoppet Finns kanske - 21 januari 2013 20:55

Nu har jag haft ett par dåliga dagar. Har haft väldigt mycket ångest nu de sista två veckorna. Hoppas att det försvinner snart. Har haft en månad som har varit riktigt bra utan en massa ångest men nu var det tydligen dax för ångesten att träda fram igen. Det djävligaste är att självmordstankarna kommer med ångesten. Men jag kämpar emot men det är inte lätt alla dagar. Har även fått en massa drömmar om just självmord eller att jag blir jagad och blir nerslagen. Dessa drömmar gör att jag får mer ångest och det leder självklart vidare i andra känslor och tankar. Hoppas att allt löser sig igen och att jag kan få må bra igen. Som sagt vore det inte för dålig vård så hade jag lagt in mig igen för att jag är rädd för mig själv och vad jag är kapabel till. Nä nu blir det sängen och ska sova. Blir rätt så trött av medicinerna.

Av Hoppet Finns kanske - 15 januari 2013 09:19

Idag är det ingen bra dag. Trött och sliten och helt slut. Ångesten växer fram och det känns inge bra. Att alltid känna att man inte räcker till och känner att alla har så jävla mycket krav på en. Det var inte så länge sedan jag låg inne för att jag ville ta livet av mig. Tankarna finns kvar och det är en ständig kamp att överleva dagen. Att behöva kämpa varje dag för överlevnad är inte lätt. Men jag gör så gott jag kan och jag har klarat mig än så länge. Ibland känner jag att jag skulle behöva läggas in igen, vore det inte för att man får dålig behandling så hade jag åkt in igen. Men nu är det som det är så det är bara att kämpa vidare.

Av Hoppet Finns kanske - 9 januari 2013 20:46

Ångesten har varit enorm idag. Har inte orkat gjort ett jävla dugg idag. Har mest legat i sängen eller i soffan och bara varit. Klarar inte av stressen på jobbet tror att det kan vara därför jag har fått massa ångest igen. Har nästan inte haft någon ångest alls när jag har varit ledig men så fort jag kommer på jobbet så är det kört. Det är extra att göra på jobbet oxå nu när de är flera som är sjuk. Man hinner inte med det man ska göra. Hoppas det blir en bättre dag i morgon.

Av Hoppet Finns kanske - 9 januari 2013 16:54

Nu var det länge sedan jag skrev igen. Men sen jag började med medicinen så har jag inte haft ork till något. Men ångesten har varit ganska liten oxå. Men nu har jag börjat få ångest igen. Tycker inte om den känslan. Trodde att det skulle bli bra nu men inte det tydligen. Har inte haft så mycket tankar på självmord heller men de har börjat dyka upp nu med ångesten. Hoppas verkligen att detta försvinner igen. Måste ta upp detta på samtalet och se vad de säger. Rädd att jag åker in på psyk igen. Men fortsätter detta så blir det nog så. Eller så får jag höja medicinen igen. Har ju tagit bort en tablett plus tharalenet. Men kanske dax att börja med dem igen. Men blir inte som folk när jag äter dessa. Blir bara så jävla trött på dem. Men jag får bita ihop och ta upp det på samtalet i morgon. Börjar ev på heltid snart oxå. Det kan ju ha ett finger med i spelet. Att jag känner mig stressad får mig att känna mer ångest oxå. Jaja bara att vänta ut tiden och se vad som händer. Har haft massa drömmar om självmord nu på slutet oxå..... Kan ju undra vad de står för..

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards