Alla inlägg den 6 oktober 2012

Feg

Av Hoppet Finns kanske - 6 oktober 2012 18:54

De är så sur ibland eller väldigt ofta när man ska be om något för ångesten så jag har nästan slutat att bett pm den nu. Får stå ut med ångesten o ilskan ändå. Kanske drar härifrån och inget säga. Säga att man ska ut o röka o så drar man iväg från skiten

Av Hoppet Finns kanske - 6 oktober 2012 17:54

Vill somna in NU NU NU!!!!!

Av Hoppet Finns kanske - 6 oktober 2012 16:41

Idag fick jag stort besök. Kändes helt okey att de vet att jag ligger inne. Tur att man är duktig på att spela. För de tror att jag mår bra fast egentligen är jag helt sönder mald inom mig. Tur oxå att de inte kan läsa tankar, inte så kul kanske att få veta att det enda jag tänker på är att få somna in för alltid. Har nu kommit på vart jag kan få tabletter ifrån om jag får för mig att göra något.

Av Hoppet Finns kanske - 6 oktober 2012 11:16

Ovanligt Att jag skriver att jag har panikångest. Men igår somnade jag runt halv tolv , tolv. Vaknade halv elva och det var skönt. Men har fortfarande myrkrypningarna i benen. Blir tokig snart. Idag blir det nog en lång dag känns det som. Händer ju inte så mkt här. Vill ju som sagt inte sitta där ute med den där kärringen som skrattar hysteriskt hela tiden. Kund väl ändå ha fått sovit till lunch eller middagen. Men inte rå. Idag ska jag få hit lite mer saker på rummet iaf. En bärbar dvd spelare så jag kan se på film iaf. Dagarna går kanske lite fortare då. Jag har iaf haft jäkligt tur, för jag behöver inte dela rum med någon. Men när den dagen kommer så åker jag hem för gott.

Nu sättet kärringen igång igen. Blir vansinnig på henne. Snart är mitt tålamod slut och då är det kört. Blir man väl bältad i sängen som jag blev en gång när jag var inlåst på psyk.

Nä gå ut och hoppas på lite canser då.

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards