Alla inlägg under november 2012

Av Hoppet Finns kanske - 28 november 2012 07:57

Länge sedan jag skrev nu men har inte haft någon ork till något. Så fruktansvärt trött hela tiden. Blir det inte bättre snart så slutat jag med medicinen. Orkar inte ha så här längre. Innan kunde jag inte sova men nu har det blivit en hel vändning så nu skulle jag kunna sova dygnet runt om jag fick. Klarar inte ens av jobbet längre. Börjat sju och halv nio, nio är jag helt jävla slut. Orkar knappt sitta på en stol jävel.

Var hos läkaren igår och fick förlängd sjukskrivning. Men det var den drygaste läkare jag någonsin har träffat. Först och främst tror jag att han var i målabrottet och och för det andra så satt han och gäspade hela samtalet. Nä han gillade jag inte.

Imorgon ska jag på samtal igen med min psykolog, men hon är i alla fall bra. Fick i alla fall ett bra intryck av henne första gången. Hoppas att det fortsätter så oxå så jag inte skiter och gå dit. Måste gå för att ge det en chans. Orkar ju inte må så här mera.

Av Hoppet Finns kanske - 23 november 2012 16:48

Ligger i soffan och känner mig ledsen, men jag vet inte varför jag känner så. Det bara kom utan någon anledning. Önskar att jag kunde få gråta ut skiten, kanske finns nån kurs att lära sig gråta med. Nä men jag har mycket tårar som vill ut men det är som om det skulle vara en plugg som sitter för. Det är ganska skönt att få gråta men det ska vara så svårt. Men men inget blir ju som jag vill tyvärr. Men denna känsla känns konstig, att det bara kan komma en sorgsen känsla från ingenstans är lite skumt.

Av Hoppet Finns kanske - 23 november 2012 10:24

Klarade inte av att vara kvar på jobbet tack vare ångesten. Jag klarar knappt av att jobba halvtid och det känns skit trist. Trodde att det skulle bli bättre men allt blir bara sämre. Är så jävla less på att må så här. Ska det vara så här så är det lika bra att gå och dö. Men jag hoppas att det kommer lite bättre mående så jag kan få leva vidare, men fortsätter detta mående så kommer jag inte att klara av att leva vidare. Men något hopp måste de ju finnas eftersom jag fortfarande lever....

Av Hoppet Finns kanske - 23 november 2012 08:57

Idag är det en sån där jävla skit dag. Ångesten gör mig helt matt. Går den inte över så får jag nog gå hem. För nu är det inte nådigt. Mår jätte dåligt och känner mig helt veck :,( Har tagit medicin men den verkar inte funka just nu.

Av Hoppet Finns kanske - 22 november 2012 10:35

Idag är det en skit dag. Massa ångest och trött som ett as. Sov dåligt i natt då jag låg och hostade hela natten. Blir extra trött när jag är förkyld oxå. Men jag gör så gott jag kan och går till jobbet i alla fall. Men det är segt som bara den. Vill hem och vila upp mig lite. Känns som jag är mer död än levande just nu. Men det är bara typ tjugo minuter kvar tills jag slutar. Men klockan går så jävla sakta. Sen har jag massa svettningar i samband med ångesten. Men det är bara att kämpa vidare vare sig jag vill eller inte...

Av Hoppet Finns kanske - 21 november 2012 16:06


Lyrics:

Jessica:
Gryningens ljus gör daggen till kristall
Morgonen ligger stum
Tankarna flyr långt från det som kräver mer
Till min längtans gömda rum

Nordman:
Ser du som dom
En djävul klädd till man?
Skräms du av allt du hört?
Någon som gått genom elden och tillbaks
Med en själ som döden rört

Du ser i mig en krigare
Ser ytan men inunder finns det mer

Båda:
Längtan
Tänk om du kände min längtan
Tänk om du hörde dom ord av längtan till dig
Jag aldrig sagt högt, men vilar hos mig

Jessica:
Vill dom nu se mig falla eller stå
Stark i den tro jag bär

Nordman:
Ännu en tid väntar strider i mitt namn
Vill dom slåss så finns jag här

Jessica:
Du ser i mig ett leende

Båda:
Ser ytan men inunder finns det mer

Längtan
Tänk om du kände min längtan
Tänk om du hörde dom ord av längtan till dig
Jag aldrig gett liv, men vilar hos mig

Längtan
Tänk om du kände min längtan
Tänk om du hörde dom ord av längtan till dig
Jag aldrig gett liv

Längtan
Tänk om du kände min längtan
Tänk om du hörde dom ord av längtan till dig
Jag aldrig gett liv, men vilar hos mig

Av Hoppet Finns kanske - 21 november 2012 12:41

Varenda bok jag kunde komma över läste jag
Och jag spydde aldrig vid kullen vid 4H-gården
Behövdes aldrig ungdomsvården
Den enda som aldrig rökte
Den enda som aldrig försökte fuska på proven
Då lär man sig ju inte nå't
Jag var nog värd allt stryk som jag har fått

Den enda som inte tafsades på
Den enda det inte bråkades på
Den enda som haft en god relation till mor och far
Och jag grät mig till sömns efter alla da'r
Och jag grät mig till sömns efter alla da'r

De säger att det är kul att vara ung och fri
Fri från vadå, från förpliktelser, tjenare
Man skulle va' horan, madonnan
Smart och korkad på samma gång
Man skulle ha en kille med bil
Man skulle ha en silverring
Jag var inte ens kysst
Men jag visste vem jag var

Så jag grät mig till sömns efter alla da'r
Så jag grät mig till sömns efter alla da'r

Tack kära år som går
Tack kära dagar som lägger en paus mellan nu och då
Och en paus mellan dig och mig
Jag såg dig på stan igår
Du såg ledsnare ut än då
Jag skrattade mig till sömns

Vilken jävla lögn att det ska va' ens bästa tid
Vilken jävla lögn att det ska va' ens bästa tid
Vilken jävla lögn att det ska va' ens bästa tid
Vilken jävla lögn att det ska va' ens bästa tid


(Säkert - Och jag grät mig till sömns efter alla dar)

Av Hoppet Finns kanske - 21 november 2012 12:34

(louiiize - orkar inte)

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards