Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Hoppet Finns kanske - 12 oktober 2012 17:54

Ja jag läste just min blogg som jag skrev i nyss. Jag är så borta av all medicin så jag inte ens kan skriva. Inget sammanhang i det jag skrev innan. Hopp från ena meningen till den andre. Ja men det är så min vardag ser ut just nu :,(

KUL LIV MAN HAR!!!!!!!

Av Hoppet Finns kanske - 12 oktober 2012 17:49

Jaha då bar det fredag igen och lika tråkig som vanligt. Sitter ute i dagrummet med den värsta människan på jorden. Men blir tokig att bara sitta på rummet oxå 24 timmar om dygnet. Var ute och gick med en vårdare innan idag, skönt men jobbigt med yrseln :( har just haft besök av min sambo för en stund sedan. Så nu får man sitta här själv igen. Funderar fortfarande på att skriva ut mig, har liksom inte råd att vara här. Kul när räkningen med flera tusen kommer ner i brevlådan. Nä kan göra annat med de pengarna. Det är 4 Tim 30 min innan jag får lägga mig. Imorgon ska jag på permis om jag orkar men så blir det att sitta här själv igen :,( JÄVLA PISS STÄLLE....... Blir fan mer deprimerad att vara här än va hemma tror ja fan... Hemma kan man i alla fall spela hög musik och ta ett bad, här hör man bara hysteriska skratt och skrik. Jag är jävligt bra på att spela så ut härifrån är nog inga problem. Behöver inte säga till när man har ångest och mår dåligt, då är det lätt att bli utskriven. För jag orkar inte sitta här själv dag ut och dag in....
Hatar ALLA dagar. För jag lever på ångest och ångest dämpande varje JÄVLA dag....

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards