Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Hoppet Finns kanske - 13 oktober 2012 18:38

Idag fick jag permission och det var ju skönt. Att få träffa älsklingen utanför dessa jävla väggar. Men nu är jag åter på skit stället :( att det ska vara så jävla svårt att få komma hem. Vill inte leva detta liv på detta sätt. Nu blir det en sån där lång jävla ensam kväll IGEN. Jävlar vad less jag blir. Ja jag vet att jag svär jävligt mycke när jag skriver om mitt jävla skit liv. Men om det skulle vara nån som tar illa upp så LÄS INTE DENNA BLOGG!!!!!!!

Skulle vilja ha nån å bara krama om just nu, för just nu är det så jävla jobbigt. Och inte kan jag få ut skiten i tårar heller utan det blir ilska. Att det ska vara så jävla svårt att gråta fattar jag inte. Nä slåss eller slå på nå är vad man kan göra när man e ledsen. Tänk att bara få en famn och gråta ut i. Vilken befrielse det skulle vara. Men så är det inte, utan få ut skiten genom ilska.

Av Hoppet Finns kanske - 13 oktober 2012 08:47

Tur att man klev upp före tuppen idag. Men tycker sund om de andra som vaknar av larmet. Men det är bara ett falskt alarm tyvärr. Men jäklar vad de sätter igång min tinitus. Lär väll tjuta i mina öron resten av dagen, för ingen vet tydligen inte hur man stänger av skiten. Hållit på en kvart, tjugo minuter nu. Blir GALEN..... Kanske ska tillägga att det kom tre brandbilar och två ledningsfordon.

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards