Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Hoppet Finns kanske - 14 oktober 2012 16:21

Idag blir det eventuellt utskrivning för min del. Måste tydligen dela rum med en annan och det klarar jag inte. Så då får de fan skriva ut mig om det ska vara så. Får fan tio gånger värre ångest när jag ska dela rum med någon. Nu ät jag i det stadium att jag lätt skulle kunna ta mitt liv, ingen tvekan om det. Men får se om de inte kan lösa detta på nå vis så kommer jag förmodligen ta livet av mig eller blir utskriven o sen försöka ta mitt liv. Så hur jag än gör just nu så är det att jag kommer att ta mitt liv. Lika bra att packa ner sina grejer nu så att nån kan hämta dem sedan. Funderar redan nu att dra, säga att jag ska röka och så kommer jag aldrig mer tillbaka varken hit eller levande. TACK PSYK FÖR ALL HJÄLP SOM JAG INTE FÅTT. Jävla idioter!!!!!!!!!!

Tack och hej då!!!!!

Av Hoppet Finns kanske - 14 oktober 2012 07:10

Blir så jäkla less att jag inte kan få sova ut. Nä upp klockan 05.00-06.30 bathe jäkla dag. Alltid vaknar man med ångest. Det blir väldigt långa dagar känns det som. Sen att jag aldrig får sova en hel natt är störande oxå. Vaknar ofta två till tre gånger per natt, ibland måste jag få ångestdämpande o i bland kan jag somna om. Men jag är så jäkla trött på morgonen men får ändå inte sova :,( nu måste jag vänta en timme till frukost och sen blir det att glo in i väggen igen. Att vara uppe mellan 14-19 timmar på dan är segt, det är fruktansvärt långa dagar tycker jag :(

Varit här snart i två veckor och det är två eller tre nätter jag fått sovit typ hela natten. Kanske dax att hitta något annat som funkar nu tycker jag. Men det ser mörkt ut på den fronten.

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards