Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Hoppet Finns kanske - 4 oktober 2012 21:00

Sitter på rummet och väntar på att klockan ska bli 22, för då får jag min nattmedicin. Ville ha den nu jag men det fick jag inte. Fick ännu ett par tabletter för ångesten, harväl redan ätit ett tiotal idag. Jag är här och gör detta för de två som betyder allt i det lilla liv jag har kvar. Men att ligga på rummet gör att dagarna blir fruktansvärt långa. Utanför dörrarna går jag inte förutom när jag ska ut och röka. Att se dem som bor här gör mig bara mer galen. Ena skriker, den andre skrattar hysteriskt som om dert det är något tvång hon måste göra. Hoppas jag får någon bra natt medicin ikväll för i natt sov jag jävligt dåligt. Vågade bara trycka på larmknappen en gång för att få ångestdämpande. De andra gångerna låg jag bara och väntade ut dem. Men jag vill så gärna få sova någon hell natt något avbrott, men det verkar vara helt jävla kört. Imorgon får man se om jag blir utskriven eller om jag blir kvar. Kommer jag ut så kommer jag förmodligen försöka ta mitt liv eller så inte. Det blir en överraskning för dem och mig själv. Men jag vill vara kvar för de två jag bryr mig om men samtidigt vill jag ut härifrån. Så jäkla splitrad i denna fråga, komma ut eller stanna kvar. Skulle vilja lägga ut en youtube klipp hur jag känner men detfunkar tyvärr inte på surfplattan eller på tel. Måste ju ha en riktig bärbar eller vanöig dator för det och hur världelöst är inte det då från en skala från 1-10 ....... de va då fan vad klockan gick sakta då, orkar inte sitta här längre...

Av Hoppet Finns kanske - 4 oktober 2012 19:18

Jaha då har man varit på samtal då. Pratar mest om vad som händer efter utskrivningen. Så vem vet, kanske blir utskriven imorgon. Men vad gör det egentligen???

Av Hoppet Finns kanske - 4 oktober 2012 13:18

Jävla skit dag.... Panikångesten blir bara värre och värre. Hyperväntulerar och vet knappt vart och vem jag är när det blir sådär. Tar jag ångestdämpand så blir jag svag och orkar Inge mer än att bara ligga i sängen och glo. Tänk om jag ändå kunde få somna in för alltid. Funderar på att skriva ut mig och ta mitt jävla liv. Nu kommer ångesten igen fast att jag fick dubbel dos. BLIR GALEN SNART PÅ DETTA.....

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards