Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Hoppet Finns kanske - 16 oktober 2012 18:23

Idag har det varit en jobbig dag igen. Trött som vanligt och ångesten lika så.Blev vittne när en rymde, alltid är det jag som får se allt. Men denne kom tillbaka i alla fall efter några timmar.Min sambo har varit hit idag, jädrar vad jag saknar sambon. Men det är nog bra att vi är ifrån varandra ett tag, specielltNu när jag mår skit. Nu sitter jag på rummet som vanligt och väntar att klockan blir tio så man får lägga sig och sova. Om man nu får sova vill säga, dåligt med sömn nu ett par nätter och lika arg blir jag varje gång.Att det ska vara så svårt att få fram något som funkar, de byter inte ens ut något heller så det säger ju sig själv att det inte funkar.

Av Hoppet Finns kanske - 16 oktober 2012 09:29

Idag är det absolut ingen bra dag. Trött och grinig, ja värre än de andra dagarna. Idag är det dessutom två veckor sedan jag blev inlåst, tre jävla veckor utan hjälp. Va fan är man här för egentligen????


Less att ha ångest hela tiden, de vill inte ge mig något mot den. Måste hitta källan bakom ångesten. Vist dom har rätt, men jag klarar inte av det så länge jag har ångest. Så hur gör man liksom??? Försvinner ångesten lite så kanske jag orkar med att göra det som skall göras. Men just nu är jag inte mottaglig i detta.


Så hur länge ska de få leka med mig undrar jag. Ångesten leder till ilska, ilskan leder till att jag skadar mig själv. Så ser min vardag ut. Och ingen hjälp får man. Frågan är om jag orkar leka deras jävla lek utan att jag ska ta livet av mig. Så less på detta.


Av Hoppet Finns kanske - 16 oktober 2012 06:30

Jaha, nu har det varit en sån där skit natt igen. Inte sovit många timmar inatt :( Undrar just när de ska hitta rätt medicin till mig. Men hur ska de hitta den rätta när de aldrig gör någon ändring i medicin. Fortsätter dessa sömnlösa nätterna så blir jag vansinnig. Man orkar inget när man inte får sova.

Nä jag undar hur de ska kunna lyssna på mig angående att medicinen inte funkar som jag förväntar mig att den ska göra. Känns lite som att jag kan vara hemma och äta dålig medicin, gå hemma och må dåligt. Men där kan jag gå ut när jag vill o röka utan någon som måste låsa upp. Gå o ta ett bad om jag behöver. Här är det bara förvaring tills de kan skriva ut en... ARG JAG BLIR!!!!

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards