Alla inlägg under mars 2017

Av Hoppet Finns kanske - 30 mars 2017 20:20

Ja så är mitt liv. Ena stunden vill jag bara försvinna från detta liv. Sen kan det bli bättre ett tag sen är jag tillbaka i skiten igen. Det går bara runt, runt i en stor jävla cirkel. Jag har haft så här i hela mitt jävla liv. Så trött på skiten. Varför och åter varför??? Vad har jag gjort för att förtjäna denna skit? Alla skulle må bra om jag bara försvann. Kanske inte direkt efteråt men när det har lagt sig så kommer alla att förstå att det var det bästa. Så känns det som nu. Att jag drar ner alla i min skit. Och att de tvingas att leva med min skit. Jag orkar inte. Är så jävla trött på det här jojandet fram och tillbaka

Av Hoppet Finns kanske - 30 mars 2017 12:02

Jag har tydligen hamnat i en jävligt dåligt mående. Så trött på att må så här. Att alltid vara rädd för mig själv att jag ska göra nåt dumt. Tänka på vad jag gör och säger. Det är nog inte långt till psyk nu skulle jag tro. Men jag vägrar att åka in igen. Då avslutar jag det är istället. Inte så jävla bra miljö där heller alltid. Får se vart det bär iväg denna gång

Av Hoppet Finns kanske - 24 mars 2017 12:54

Ångesten växer och växer för varje timme som går. Allt går åt helvete. Jag fattar inte varför detta kommer nu. Jag har klarat mig så jävla länge från onda tankar. Nu vill jag bara hoppa från ett stup och få ett slut på det här. Så ledsen att jag skadar så många med mitt mående. Speciellt de närmaste. Jag älskar verkligen de människorna. Men jag orkar inte mer. Borde söka hjälp men Skamen gör att jag inte söker den hjälp jag kan få. Skäms så in åt helvete över mitt mående. Så trött att dessa skit perioder kommer och går. Vill kunna må bra. Jag tycker någonstans att jag förtjänar att få må bra efter allt skit i mitt liv. Men jag är nog dömd att alltid må skit. Hatar mitt liv just nu ???

Av Hoppet Finns kanske - 23 mars 2017 11:34

Sådär ja nu är det åt helvete med måendet igen. Har tänkt skrivit här innan men hade tappat bort lösenordet å användarnamnet. Men nu är jag åter igen. Mitt liv är ett jävla sjukt spel. Ibland mår jag bra och pang säger det å jag mår verkligen piss. Inte mkt till förvarning innan smällen kommer. Allt jag bygger upp under en lång tid bara rasar. Frågan är hur många gånger som jag orkar göra samma sak om och om igen. Fått världens bästa samtalskontakt. Går där så ofta bara jag kan. Men inte alltid det räcker. Är så trött på mitt liv.

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards