Alla inlägg under oktober 2013

Av Hoppet Finns kanske - 2 oktober 2013 21:55

Känner mig nere och hängig igen. Sömnen har blivit dålig och sover ibland bara en timme per natt. Ångesten växer och det gör ont att leva vissa dagar.

Det som är konstigt är att för fem år sedan den 4 oktober så försökte jag ta livet av mig. Men misslyckades och hamnade på psyk. Den 2 oktober förra året så måde jag så jävla dåligt att jag inte ville leva, och hamnade på psyk.
Idag den 2 oktober börjar jag må dåligt igen och sömnen sviker mig. Ångesten börja växa sig starkare för varje dag som går.

Så nu undrar jag vad det är som ligger bakom mitt mående och varför börjar det bryta ut början av oktober? Vad är det som gör att jag är less på livet just denna månad... Är det något mer som har hänt i min barndom i oktober månad som jag har förträngt. Det är många frågor men ingen att prata med. Jo jag går på samtal, men ibland behöver man ha fler att dela med sig till. På så vis kanske man kan komma på vad det är som händer.

Saknar min förra "kolega" som jag vågade prata med. Men denne fick en annan plats att jobba på men inom samma företag. Tyvärr så känns det som om vi har tappat kontakten. Och det gör ont i mig för denne litade jag på till 300%. Men så är det alltid. Så fort man äntligen har hittat förtroende till en person så flyttar, slutar eller byter de tjänst. Ska sluta att lita på folk igen. Känns bara som ett misslyckande för mig varje gång. Då gör jag heldre illa mig själv och håller allt inom mig ån att bli besviken igen. Jag klarar inte av det mera.

OCH JAG HATAR OKTOBER!!!!

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards