Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Hoppet Finns kanske - 23 oktober 2012 15:21

Nu vill de inte ha här längre. De ville skriva ut mig idag men kom överens att jag ska ta natt permis inatt och ev morgon natt. Men på torsdag blir jag utskriven som det ser ut nu. Ska bli skönt samtidigt jävligt jobbigt :,(

Det är först nu jag känner att jag är villig att ta emot hjälpen och då ska de skriva ut en. Hur konstigt är inte det? Dessutom har jag inge samtal eller hjälp alls när jag kommer ut. Jaja kanske slutar med att jag kommer in med ambulans eller så går det bra. Men snarare med ambulans skulle jag tro.

Hur ska detta gå undrar jag. Jag har liksom INGEN utanför dessa väggar. Det skrämmer mig samtidigt att det är skönt. För vill jag skada mig själv så är det inget problem hemma direkt. Där har jag allt som behövs för att alltid somna in....

Tack Psyk för ingen ting!!!!

Av Hoppet Finns kanske - 23 oktober 2012 11:04

Jag ska lära mig leva igen

Hitta vägen ut

kanske en vän

som alltid finns där

och står står ut med mig som jag är


Jag har sprungit åt olika håll

i min rastlöshet

utan kontroll

tills kännslorna frös

och min ångest blev skoningslös

Hjälp mig att leva

det finns kanske ett sätt

om jag går i cirklar

så visa mig rätt

Jag har sett mycket mer än du tror

och betalt min skuld fast att den var stor


Vem hjälpte mig då

när jag nådde mitt Status Quo

Jag har svikit och ångrat en del

men förstå ändå

hur det blev fel

Nu frågar jag dig

finns det ännu en plats för mig


hjälp mig att leva

det finns  kanske ett sätt

om jag går i cirklar

så visa mig rätt

Hjälp mig att leva

det känns som jag är klar

viljan är mitt vapen

och lusten finns kvar


Hjälp mig att leva

det finns kanske ett sätt

om jag går i cirkla

så visa mig rätt

Hjälp mig att leva

det känns som jag är klar

viljan är mitt vapen

och lusten finns kvar....


Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards