Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Hoppet Finns kanske - 15 oktober 2012 19:47

Äntligen ska man få i sig lite mat. Vi är 5 st som har beställt pizza. Maten här kan man ju inte äta. Har kg ätit upp allt 3 gånger av 20 dar så är det bra. Inte konstigt att man är som man är. Man har liksom levt på frukost och kvällsfika. Men undrar just hur mkt man orkar äta, kroppen lär ju få en chock när den får lite "mat". Ingen bra mat direkt men bättre än inget faktiskt. Kanske man har middag i morgon med :)

Tror fan att det är första gången jag skriver nå positivt i denna blogg. Ja ibland händer det......

Av Hoppet Finns kanske - 15 oktober 2012 10:14

Alltså de kan väl fan förbereda mig på morgonen att det ska in en till i mitt rum. Nä då istället så ligger jag och vilar o sen kommer det en in klampandes i rummet och säger att de ska dela rum.


Blir fan i mej mord snart. Blir behandlad som en jävla skit hög som man kan trampa på eller sopa under mattan. Jävligt dålig stil.

Mådde jag inte dåligt innan med ångest och självmordstankarna så gör jag det nu.

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards