Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Hoppet Finns kanske - 11 oktober 2012 19:24

Ikväll är det en jobbik kväll. En sån där kväll man känner sig ensamast i världen. Att sitta på rummet alldeles tyst gör ont i mig. Men jag orkar inte gå ut till de andra heller. De är liksom en gäng som håller ihop och jag passar liksom inte in där. Det är sådna här dagar/kvällar som gör att kag vill ta mitt liv. Jag känner att det gör alldeles för ont för att leva. Hjärtat är fem meter utanför min kropp, det är som det vill lämna min kropp och aldrig mer återvända. Nu när jag skriver detta känner jag enorm längtan att ta mitt liv. Kanske så överlever jag inte natten. Hoppas varje natt att jag aldrig mer ska vakna upp nå mera. Men så blir det morgon och ännu ett misslyckande. Känner mig så ensamen, vet att de finns några få utanför dessa väggar som bryr sig. Men vad gör det är jag är innanför? Blir ju inte bättre av det. Nä om man ska försöka inatt kanske. Några blir säkert ledsen och besvikna men finns säkert en del som blir glad oxå.

Förmodligen klarar jag inte av det nu heller men man vet inte fören man har försökt. Men som sagt, jag är alldeles för feg :,(
Nä gå ut och förbättra utvecklingen till lungcancer kanske, det är det ända jag kan göra.

Av Hoppet Finns kanske - 11 oktober 2012 12:07

Alltså jag är ganska less på denna mat. Oftast kan jag bara äta potatisen men ibland är det inte ens det och då får jag inte i mig nån mat. Äter mackor och frukt så jag rullar fram snart. Men man blir liksom less på att äta samma samma hela tiden. Måste försöka fixa detta på nå vis. Humöret blir då fan inte brättre om jag inte får i mig nån mat heller.

Av Hoppet Finns kanske - 11 oktober 2012 10:45

Sovit dåligt inatt med. Men jag larmade bara en gång och det var två, halv tre. Men tycker det blir jobbigare för varje dag att be om ångesten. Sen orkar jag inte göra något heller, och jag blir ofta yr och svimmfärdig. Hoppas på att tabletterna gör så det blir bättre i måendet snart. Orkar knappt skriva i bloggen. Skulle tvätta lite nu, kostar 5 spänn o tvätta och då får man inget tvättmedel nästan och inget sköljmedel. Så nu måste min sambo köpa med sig så att det blir lite renare. Hatar o vara skitig......

Nä om man ska försöka gå ut och röka eller om man behöver en rullstol för att ta sig ut....

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards