Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Hoppet Finns kanske - 5 oktober 2012 18:38

Så jäkla trött. Vill så gärna ha besök men när de är här kör jag iväg dem fast att jag kanske inte vill det. Och nu är det helg och då lär det bli ännu längre dagar. Det är tre timmar och tjugo minuter tills jag får sömntabletterna. Helst av allt så vill jag sova bort hela helgen. Dagarna är tråkiga och självmordstankarna bara växer och växer. Har redan börjat slå in nävarna i väggen och det brukar bara vara början på det hela. Funkar att flytta smärtan till en annan kroppsdel men tillslut blir det grövre och grövre. Till slut har man väl skärt sönder sig eller hängt sig någonstans. Önskar jag kanske kunde hitta lite uns till hopp. Men ser mörkt ut. Får försöka få tag i lite tabletter så man får sova iaf. Finns väl alltid någon idiot som har lite över....

ONT

Av Hoppet Finns kanske - 5 oktober 2012 10:11

Gör så ont i mig när jag får panikångest attacker. Så idag drämde jag in nävarna i väggen ett par gånger för att flytta smärtan. Vore skönt om jag hade något att skära mig med. För tabletterna här verkar ju inte funka ett PISS. Önskar jag kunde få ut smärtan och ilskan genom att få skada mig själv. Att skada sig på rummet är inte så svårt, ingen som kollar till mig så jag kan liga gärna hänga mig utan att de märker något. VILL SOMNA IN NU OCH FÖR ALLTI!!! Tack och adjö på ett tag.

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards