Alla inlägg den 20 november 2012

Av Hoppet Finns kanske - 20 november 2012 15:37

Jävlar va trött jag är. Vilar varje tvättmaskin. Brukar vara trött men idag har jag ingen ork alls. Kan beropå dagen igår också. Tog ganska mycket kraft och energi från mig igår när jag var på samtal. Och så har man ångest som fan och svettas som en gris av attackerna. Tur att man har tvättstuga idag. Har redan tagit en dusch och det blir en till innan läggdags. Orkar knappt sitta upp, så slut i kroppen är jag. Undrar just när jag ska få ork till mina uppgifter som jag fick igår på samtalet. Borde försöka göra dem på jobbet om det är lite och göra eftersom jag oftast är helt slut efter att jag har jobbat. All energi går åt av att vara på jobbet. Skulle kunna lägga mig och sova nu men det blir inge bra. Har vilat så mycket nu så jag borde vara pigg. Men när man är så slut i kroppen så man inte ens orkar sitta så är det något som är fel. Får se om jag orkar jobba i morgon. För är jag så här veck så funkar det nog inte. Men samtidigt är det viktigt att gå på jobbet för rutinernas skull. Men det var en skit dag på jobbet idag. Var arg och irriterad på folk för de inte fattar vad man säger utan då blir de arg på en och då blir ju mitt mående sämre. Vet inte vad jag ska hitta på att göra där. Städa funkar inte varken för axeln eller stressen. Vill ju så gärna jobba med dem jag jobbar med för jag gillar dessa personer. Men just nu klarar jag inte av att leva för mer en dag i taget. Ångesten och tankarna runt döden finns kvar och dessa är starka. Blir inte bättre av att min mamma pratar om döden och begravningar mm. Blir ju knappast mer positiv av det. Hon vet ju inte att jag har legat inne och inte att jag mår dåligt heller men det blir bara tusen gånger värre om jag skulle berätta det för henne. För hon tror hon har svar på allt fast att hon inte vet ett skit. Har jag klara mig själv sen jag var liten utan henne så klarar jag mig nu med. Låter grymt men så är det. Orkar inte vara mamma åt mamma nå mer, punkt slut.....
Så nu fick jag ur mig lite skit igen. Skönt med denna blogg för den är som min dagbok som jag kan skriva av mig alla tankar och all skit....

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards