Alla inlägg den 7 november 2012

Av Hoppet Finns kanske - 7 november 2012 16:16

(Sofijah - En känsla)


Är så jävla jobbit just nu.

Ju mer jag är på jobbet desto mer

ångest får jag =(

Jag har ingen aning varför jag

får så mycket ångest just där.


Det är inge roligt just nu. Att allt ska

kännas så jävla jobbigt jämt,

ena stunden vill jag leva och den andra dö.

Hur fan gör man i ett sådant läge?


Igår kväll fich jag en tanke att jag skulle

ta massa medeciner och somna in. Jag

såg allt i bilder och hur det skulle vara att

få somna in. Det är ju helt SJUKT ju. 

När det gått så långt i mina tankar så 

är det nog inte långt kvar till verklighet tyvärr...


Vet inte riktigt hur jag ska göra för att 

bli av med dessa tankar. Jag vill dö samtidigt 

inte. Men tankarna och saknaden efter detta skit 

är så starkt just nu. Jag försöker varje dag att hitta

en mening med livet men de är få måste jag säga =,(

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards