Alla inlägg den 11 november 2012

Av Hoppet Finns kanske - 11 november 2012 12:44

Är så fruktansvärt trött idag. Känns som om jag skulle kunna sova dygnet runt snart. Är så trött och seg, men oftast har jag svårt att slappna av och tillåta mig själv att vila. Är alltid massa tankar eller massa som jag måste göra. Men jag fick i alla fall sova till tio tiden idag :) länge sedan jag sov så länge, vist jag vaknade några gånger men kunde somna om nästan på en gång. Så fruktansvärt skönt att få sova. Från att inte få sova på flera nätter till att få sova en hel natt går inte beskriva vilken lättnad det är. Känns nästan som om jag börjar komma lite på fötter igen. Hoppas verkligen att det fortsätter så här så jag inte faller tillbaka till det dåliga måendet. Men helgerna är kanske okey men veckorna är hemska. På helgerna kanske jag ta ångest tre gånger på veckorna tar jag mellan sex till åtta gånger per dag :( Känner press när jag är på jobbet och svårt att dölja ångesten. Men hoppas det blir bättre snart. Har stöd från min sambo och får stöd av en på jobbet så det känns bra. Första gången jag känner att jag får hjälp på riktigt, första gången jag känner att någon bryr sig. Det värmer mitt hjärta :) <3 TACK för att ni finns. Ni vet vilka ni är :) <3

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards