Alla inlägg den 8 november 2012

Av Hoppet Finns kanske - 8 november 2012 13:31

Jag kan inte släppa att denna människa avbokade vårat samtal en halvtimme innan jag skulle dit. Jag som hade laddat upp för att klara av att ens gå dit. Undrar just när jag ska få nästa tid. Verkar vara jävligt svårt att få hjälp när man väl vill ha det och ta emot hjälpen. Varför lär jag mig aldrig? Det är samma visa varje jävla gång, kan det aldrig bli som man planerar någon gång??? När man inte är mottaglig för hjälp då kan de komma och ska hjälpa mm. men när man själv är villig att ta emot den så är det ingen som vill eller kan. Lika bra att lägga ner skiten. Ta lite ångestdämpande och lägga mig är vad jag ska göra nu. Får se om man vaknar något mera eller om man får sova för alltid....

Tack och hej!!

Av Hoppet Finns kanske - 8 november 2012 11:14

Idag skulle jag ha varit på samtal. Precis när jag kommit till sjukhuset och klivit ur hissen och ska kliva in innanför dörren så ringer de och säger att denna jag skulle prata med är sjuk. Nu börjas det IGEN. Det är fani mej inte meningen att jag ska på samtal. Hur många gånger har jag inte varit med detta förut. Jämt när jag ska på samtal så blir det ombokat eller avbokat. Undrar när jag ska få gå på samtal egentligen. Blir bara så jävla less att det alltid ska vara så här. Snart får jag lägga in mig igen tack vare ångesten. Kanske lika bra att vänja mig med att det inte blir någon samtal alls. Nu när jag äntligen skulle försöka ta tag i detta så blir det bara skit :(

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards