Alla inlägg den 3 november 2012

Av Hoppet Finns kanske - 3 november 2012 18:45

Att ligga i ett 45 gradigt bad med en kall öl och tända ljus är inte alltid som det ser ut. Jag ligger här för att få bukt på ångesten. Bättre att ligga i ett kok hett bad än att skära sig eller slå sönder mig själv. Så jag tvingar mig själv att bada i ett varmt bad i stället. Konstigt ibland att man vill skada sig själv för att må bra. Jag kan tycka att det är knappt, Men det funkar ju oftast. Ska snart tappa upp lite mer varm vatten för nu börjar det att bli kallt. Lite komiskt att ligga i badet och blogga. Men där får jag i alla fall vara i fred. Utan jag får bara vara mig själv och må dåligt eller bra. Fast oftast dåligt. Att tänka på självmord börjar skrämma mig som fan. Vet inte längre om jag vill dö. Samtidigt, vad har jag att leva för??? Det är en fråga jag aldrig lär få svar på.Tack och hej!

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards