Alla inlägg den 16 november 2012

Av Hoppet Finns kanske - 16 november 2012 12:40

Känner att jag är duktig nu. Tog mig orken att börja städa hemma fast att jag egentligen inte orkar. Men städar heldre än att ligga och fundera en massa. Spelar lite hög musik men det får grannarna stå ut med, för det händer inte ofta att jag spelar så högt. Ska strax in och skura golv och sedan gå med massa papper till återvinningen. Sen blir det att hämta hund så man får lite terapi :)
Fan nu har jag varit positiv ett helt inlägg :) Fan vad jag är bra ;)

Av Hoppet Finns kanske - 16 november 2012 11:50

Idag är jag svintrött men har ingen ro att vila heller. Kan inte slappna av. Hoppas jag får sova inatt för nu har jag sovit väldigt lite de senaste två nätterna. Måendet är inte heller på topp. Känner mig lätt irriterad och less. Hoppas helgen blir bättre. Brukar inte ha lika mycket ångest på helgerna och det är ju skönt. Men jag behöver sova känner jag, är helt slut i kroppen. Borde städa men orkar inte nu. Hoppas jag får mer ork senare eller i morgon.

Börjar känna mer och mer tacksam för all hjälp jag får av min sambo och från jobbet. Tack vare dem som jag lever ännu. Hoppas att allt vänder snart så man får må bra igen. Men vägen dit känns lång tyvärr :,(

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards