Alla inlägg den 1 november 2012

Av Hoppet Finns kanske - 1 november 2012 14:52

Idag har det varit en jobbig dag. Var på jobbet en sväng idag för att se hur det skulle gå. Hann väl vara där i ca femton minuter innan jag fick ta ångestdämpande. Känns inget vidare, imorgon ska jag börja jobba på riktigt och det känns verkligen jätte jobbigt. Tur att jag har en fin person som jobbar där som verkligen bryr sig. Det känns jätte tryggt i alla fall :) jag tror inte att denne person vet hur mycket denne betyder för mig. Hade inte denne fina människa jobbat där så kanske jag inte levt idag. Tack vare dennes trygghet och lugn så vågade jag gå till denne och öppna upp mig och be om hjälp. Så om du läser detta så sträck på dig, du vet vem du är =)

Men samtidigt vill jag inte lägga så mycket på denna person men det har tyvärr blivit att det har blivit lite för mycket. Vill inte vara till besvär mer, känns som denne får göra så mycket mer än vad denne behöver. Men jag är otroligt tacksam över det denne gjort och gör.

Låter otrevligt när jag skriver denne till denna person. Men jag vill inte avslöja några namn i den här bloggen. Hoppas denne inte tar illa upp.

Vet inte hur jag ska kunna tacka denna fina människa. Känner mig bara elak när jag säger att allt är skit hela tiden men det är ju så det är tyvärr. Hade inte kunnat ljuga att allt är bra heller. Det är nog den enda person som jag litat på. Bara denne inte tar på sig för mycket nu bara. Vill inte att denne ska må dåligt genom att ta på sig för mycket.

STORT TACK TILL DIG!!!!

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards