Direktlänk till inlägg 16 april 2013

Jävla skit dag

Av Hoppet Finns kanske - 16 april 2013 11:33

Har fan inga bra dagar nu ja. Känns som jag lika gärna skiter i allt. Har ingen lust med något längre. Orkar ju fan inte ens vara på jobbet. Funderar skarpt på att sjukskriva mig ett tag. Men vet inte ens om det är lönt med det ens. Varför måste man må så här jävla dåligt jämt för? Räcker det inte med det dåliga måendet man redan har. Nä då ska man ha ännu sämre mående och må ännu mer piss. Alla säger att man får inte mer än vad kroppen klarar av. Men det kan jag säga att så är det fan inte, har fått 100gånger mer än vad min kropp klarar av just nu. Idag fick jag till och med tvinga i mig mackorna på jobbet till fikat. Har ingen energi till att äta ens. Om detta fortsätter så slutar det väl på psyk igen om jag har otur. Men jag är jävligt bra på att ljuga och låsas att allt är bra fast att kroppen är i tusen bitar. Men det är inget som syns så jag kör på så tills jag inte orkar mer. Jag gör så gott jag kan och försöker kämpa emot allt skit men det känns jävligt tungt nu. Om jag bara visste hur jag skulle göra för att orka kämpa med mitt liv. Mår nästan sämre nu än när jag blev inlagd på psyk. Ge mig mod och ork att fortsätta kämpa......

 
 
Johanna

Johanna

16 april 2013 11:51

Hej!
Kikade in och vill bara lämna en kram! Kämpa på och hoppas du snart mår bättre. Be om hjälp om du känner att du inte orkar mer.

http://mittvardagskaos.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hoppet Finns kanske - 30 maj 2017 19:04

Trode det hade vänt till det bättre. Men tyvärr går det åt helvete med det. Önskar att jag också kunde få må bra och vara glad. Men tydligen så är mitt liv till för att alltid må skit. Jag fattar inte vad jag gör för fel. Jag går på samtal, jag har g...

Av Hoppet Finns kanske - 12 maj 2017 23:26

Skönt, nu börjar mitt mående vända. Det är så skönt. Det är skit bjobbigt att må dåligt. Man orkar inget och man ger upp. Men nu.är jag på banan igen. Hoppas det håller sig så här nu ett tag. ...

Av Hoppet Finns kanske - 17 april 2017 19:10

Det går verkligen inge bra för mig nu. Allt jag gör är fel. Hur jag än gör som du säger så blir det alltid fel. Vetefan vad de vill mig. Snart är tålamodet slut för mig. Först tror de inte på mig sen så tar de bort medicin hela jävla tiden. Se till a...

Av Hoppet Finns kanske - 15 april 2017 20:26

inatt kommer jag försvinna jag kommer göra allt jag kommer hinna inatt kommer jag försvinna jag kommer göra allt jag kommer hinna jag har tröttnat på mina vanor jag behöver nåt nytt, några nya banor vad som helst det spelar ingen roll f...

Av Hoppet Finns kanske - 15 april 2017 17:45

Ångesten äter upp mig innefrån och ut. Snart har den ätit upp hela mig. Nyss försvann en knoge in i väggen. Så trött på att må så här dåligt. Jag måste verkligen ha gjort något ont i mitt liv eftersom jag straffas hela tiden. Jag önskar att alla hata...

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards