Alla inlägg den 26 april 2013

Av Hoppet Finns kanske - 26 april 2013 07:41

Inatt har jag sovit nästan hela natten. Tror att jag vaknade två gånger bara. Skönt att få sova för en gång skull, tog en sömntablett inatt så det hjälpte nog till lite. Har varit utan dem ett par dagar för att de skulle gå ur kroppen så de skulle hjälpa lite mer och det gjorde dem i all fall inatt. Idag ska man ut och flänga igen, ingen större lust men det måste göras. Gruvar mig redan för måndag. Hur kommer det att gå på jobbet med mitt mående mm. Jag vaknade inte med det bästa humöret idag känner jag, mycket irritation och så. Men det är en biverkning från medicinerna säger läkaren. Trodde det skulle bli bättre i måendet och inte sämre. Får väl se vart det här bär iväg innan det är klart. Nä försöka vila medans man kan. För sen är det fullt upp igen.

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards