Alla inlägg den 25 april 2013

Av Hoppet Finns kanske - 25 april 2013 13:24

Varit fullt upp nu på förmiddagen. Det visade sig att jag hade ett möte idag så det var tur att jag åkte dit i tid ändå. Sen skulle jag lämna lite prover och det var nästan en timmes väntan, och sen hämta ut medicin. Men som vanligt så måste jag beställa dem så jag ska hämta ut dem nästa vecka. Tur att man var ute i god tid. Nu blir det lite vila innan min sambo kommer hem och vi ska åka iväg en sväng. Är helt slut efter denna dag. Brukar inte bli blå och ha ont efter en provtagning men nu har jag både ont och blivit blå. Hon måste ha stuckit konstigt, visserligen så stack hon lite på sidan av armen. Inte där dom brukar sticka. Känns som om jag har glömt något idag, kanske kan det bero på att jag trodde att jag hade tvättstugan idag men den hade vi ju igår. Jaja jag kanske kommer på vad det var eller så var det inget. Nä som sagt, nu blir det till att vila lite om jag kan.

Av Hoppet Finns kanske - 25 april 2013 08:54

Sovit lite bättre inatt men inte fullt så bra, men bättre än de sista dagarna i alla fall. Idag tänkte jag åka till sjukhuset och lämna lite prover, men har fortfarande inte hört något om jag har samtal idag eller inte. Dåligt att hon inte ringer upp när man har lämnat meddelande till henne. Men får väl gå upp dit och kolla ändå. Men blir lite irriterad på detta känner jag. Tänk om det inte är något idag, då sitter jag där i onödan. Fel att bara höra av sig och säga om vi har ett möte idag eller inte. Jaja jag ska i alla fall ta bussen snart och ta de där proverna så det är köket ändå om jag nu hittar dit. Ska även hämta ut lite medicin idag. Alltid i sista stund när det gäller att hämta ut dem men denna gång ska jag vara ute i god tid. Snart är denna vecka slut också, den har gått fort fast att det har varit långa dagar när man inte har sovit något.

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards