Alla inlägg den 14 april 2017

Av Hoppet Finns kanske - 14 april 2017 12:35

Det finns en del högtider som firas varje år. Men ibland tycker jag att det kan vara onödigt. Så känns det just nu i alla fall. Men det an gå upp och ner det med. Men när man ligger här själv så känns det jävligt pissigt. Men så är livet. Just nu är det mesta skit. Vist idag har jag ändå en lite ljusare stund. Men det kan ändras väldig, väldigt fort. Ibland hinner man bara inte med i svängarna. Att ligga i ett rum nästan 24 timmar kan vara sorgligt. Men jag orkar bara inte sitta med alla andra som också beklagar sig om hur livet suger. Det hjälper inte mig på bättre tankar utan tvärtom. Sådär nu kommer ångesten smygandes igen men de har tagit bort så mycket mediciner så det är nått jag måste rida ut tydligen. Tyvärr så skadar jag mig själv på ett eller annat vis. Först då släpper ångesten och frågar mig själv om det verkligen ska behöva göra så här när det finns hjälp alldeles i närheten. Men de tror att massage ska hjälpa. Att sitta i ett rum där folk springer ut och in i. Man får ju inte låsa dörren och det gör mig fruktansvärt stressad. I och med det blir det ännu mer ångest. Detta ekorrhjul går bara runt och runt. Finns liksom ingen ände på eländet. Blir så trött när de inte tar en på allvar. Men så är det här i livet. Ingen tar mig på alvar. Det är ganska tragiskt faktiskt. Ja jag ligger inlåst utan att få gå ut själv för att jag tycker att det är så förbannat roligt. De verkar ju tro att man är miljonär också i så fall. Det är fan inte billigt att ligga här. Så NÄ jag gör inte detta för skojs skull. För jag hatar verkligen detta ställe. Värsta stället jag vet. Men jag gör det för jag vill tro att jag kan få hjälp här. Men som sagt ingen tar mig på allvar och det gör mig förbannad. Tänk om de hjälpte mig med mina problem istället. Men så här ser mitt liv ut. Glad påsk då till er som är fria

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards