Alla inlägg den 4 april 2017

Av Hoppet Finns kanske - 4 april 2017 19:00

Ja när man tror att man är nere på botten och inte kan hamna längre ner, då hamnar man på ett ställe som är mycket värre. Alltså jag dör av detta. Här kan man göra hur som helst. Där ingen ser eller hör vad man gör. Bra eller dåligt vet jag inte än. Men det lutar nog dåligt. Man kan ta livet av sig utan att någon skulle märka det. Ja som sagt trode inte att man kunde hamna längre ner i skiten. Åt HELVETE MED LIVET

Av Hoppet Finns kanske - 4 april 2017 16:57

Ja när man tror att det inte blir värre så blir det så ändå. Finns inget slut på dåligt mående. Men än så försöker jag kämpa. Inte lika mycket som innan men lite ork har jag kvar. Fick sån ångest att jag skade mig idag. Och fortsätter detta så slutar det åt helvete. Kan man få nått som tar bort denna jävla ångest. Ångest hit och ångest dit. GRATTIS DU HAR VUNNIT FÖRSTA VINSTEN SOM BESTÅR AV DÅLIGT MÅENDE. Tack så jävla mycket för det. Jag tackar och bugar. Hur fan ska man bete dig då? Önskar att jag bara somnade och inte vaknade mer

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards