Alla inlägg den 10 april 2017

Av Hoppet Finns kanske - 10 april 2017 14:29

Nu är det inte nådigt med humöret. Allt känns fel och är så trött på mig själv. Allt jag ser framför mig är att jag ligger där död. Så död att det inte går att väcka mig. Jävligt seg. Blir sämre och sämre för varje dag som går. Jag försöker bita ihop men går åt helvete det med

Av Hoppet Finns kanske - 10 april 2017 09:41

Snälla gör så att jag får må bra nån gång. Inget mot ångesten och inget liv att leva för. Trött vad livet gör med mig. Om det fanns en gud så har han sätt till att jag ska plågas tills jag dör. Det är hans jävla plan. Å gud som är så fin och hjälper alla. Jo men vist. Han är satan själv. Gud är nog den sämsta påhittade varelse som finns och vill alla illa. Medans djävulen ändå har sympati med folk. Om gud är så bra, varför ser han till att det är krig och död överallt? Ställ den frågan så får vi se vad ni tycker sedan. Jag tror på djävulen. Tror stenhårt på honom. Han får gärna hämta mig snart. Så slipper jag lida mer av skiten.

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards