Direktlänk till inlägg 14 november 2013

Ännu en dag i dödsönskan!

Av Hoppet Finns kanske - 14 november 2013 18:19

Har varit en förjävlig dag idag med. Var arg och irriterad redan när jag klev upp i morse. 

Jag hamnat i någon jävla djup svacka just nu. Less på allt, så fort jag ser människor 

vill jag bara skrika och göra så de försvinner från mig. Vill vara själv just nu. Jag klarar inte av 

en massa människor just nu. Det är ju fan knappt att jag klarar av mig själv just nu. 


Men jag kommer inte till jobbet ett tag. Jag måste få vara hemma och finna mig själv. 

Jag vägrar att läggas in och jag vet att det skiljer bara ett litet skör tråd innan jag hamnar där igen. 


Jag går på samtal regelbundet och den kontakten är faktiskt bra. Mycket lugn och ingen tvång till 

något. Kontakten är väldigt bra som lyssnar på mig och höra vad jag vill och känner. 

Innan jag var på samtal så var det inte en jävel som lyssnade på mig vad jag ville och kände. 

Detta är första kontakten som tar sig tid ordentligt med mig och det känns bra. 

Men jag vet inte om det räcker till just nu. För drygt ett år sedan så hamnade jag i en 

sån här svacka, och jag tror att denna är värre än förra. För förra gången var det mer att 

jag inte fick sova alls. Men det får jag ju göra nu.


Ännu en dag som jag villar på dan och drömmer om att jag tar massa tabletter och somnar in. 

som igår så vaknar jag upp och inser att det var ännu en dröm.


Har så konstig känsla i kroppe eller vet inte om det är en känsla heller. Men det känns som 

om hela min kropp, inne i min kropp är aldeles tom och svart. Det är som att jag inte är en 

levande människa längre. Att få den känslan att vara ett tomt skal gör ont i en.


Jag känner sorgen och den sliter mig i stycken för att jag inte kan få ut den i tårar.

Det gör så ont att känna att hela kroppen gråter utan att jag kan göra något. 

Och det känns fruktansvärt. Men jag tror att det beror på att vi inte fick gråta som barn. 

Det var fult att gråta, grät man så fick man skäll. Nä istället ska man få ut den känslan på 

något annat sätt. Så om någon slog mig så skulle jag inte gråta utan slå tillbaka. Och det 

gjorde jag och det blev min vardag. Jag grät aldrig men slogs varje dag istället.


Det är så mycket som händer som jag inte har kontrol över. Och det gör mig frustrerad och arg. 

och det får mig att käånna mig världelös och på det så vill jag ta livet av mig. 


Om jag ska vara helt jävla ärlig mot mig och alla så är det inte alls långt bort innan jag 

gör något igen. Är så fruktansvärt less på livet, less på att alltid behöva kämmpa till 

något som jag aldrig kan känna eller få. Less på att bli lurad på livet just nu. Ett stort 

jävla skämt är det hela.


Jävla förbannade skit liv

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hoppet Finns kanske - 30 maj 2017 19:04

Trode det hade vänt till det bättre. Men tyvärr går det åt helvete med det. Önskar att jag också kunde få må bra och vara glad. Men tydligen så är mitt liv till för att alltid må skit. Jag fattar inte vad jag gör för fel. Jag går på samtal, jag har g...

Av Hoppet Finns kanske - 12 maj 2017 23:26

Skönt, nu börjar mitt mående vända. Det är så skönt. Det är skit bjobbigt att må dåligt. Man orkar inget och man ger upp. Men nu.är jag på banan igen. Hoppas det håller sig så här nu ett tag. ...

Av Hoppet Finns kanske - 17 april 2017 19:10

Det går verkligen inge bra för mig nu. Allt jag gör är fel. Hur jag än gör som du säger så blir det alltid fel. Vetefan vad de vill mig. Snart är tålamodet slut för mig. Först tror de inte på mig sen så tar de bort medicin hela jävla tiden. Se till a...

Av Hoppet Finns kanske - 15 april 2017 20:26

inatt kommer jag försvinna jag kommer göra allt jag kommer hinna inatt kommer jag försvinna jag kommer göra allt jag kommer hinna jag har tröttnat på mina vanor jag behöver nåt nytt, några nya banor vad som helst det spelar ingen roll f...

Av Hoppet Finns kanske - 15 april 2017 17:45

Ångesten äter upp mig innefrån och ut. Snart har den ätit upp hela mig. Nyss försvann en knoge in i väggen. Så trött på att må så här dåligt. Jag måste verkligen ha gjort något ont i mitt liv eftersom jag straffas hela tiden. Jag önskar att alla hata...

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards