Alla inlägg den 22 november 2013

Av Hoppet Finns kanske - 22 november 2013 21:31

Detta blev ju inget bra. Tog 7 imovane och 10-15 theralen och nån atarax. Och så går jag och berättar det för en vän. Hur dum får man bli

Av Hoppet Finns kanske - 22 november 2013 19:42

Det är bra konstigt. När man skriver hur man känner och så så är det inte en jävel som kommenterar. Men säger jag att jag ska ta livet av mig då jävlar ska alla skriva. Och jag vet inte ens vem ni är och det är väl lika bra de

Av Hoppet Finns kanske - 22 november 2013 19:31

Har börjat nu, tog några sömntabletter och annan lungnande som jag hade gömt undan. Ja jag hade med mig dem till mötet och sen in på psyk. Är man less på livet så är man. Får se om jag vågar slutföra detta oxå. Men jag älskar er och kommer alltid finnas vid er sida.

Av Hoppet Finns kanske - 22 november 2013 19:15

Nu tror jag att jag är redo att lämna allt. Känner inte längre att jag orkar så mycket till. Vet då om jag har modet till att göra det men hoppas på det. Hur det än blir så älskar jag min familj och min speciella vän. Utan er hade jag aldrig kommit så här långt. Så sträck på er för ni är värdefulla. Det är jag som är feg och inte orkar kämpa som jag kanske hade velat göra.

får se hur jag gör. Inget liv att åka ut och in på psyk heller. Om det är något som jag blir besviken på så är det mig själv som inte orkar kämpa längre

Av Hoppet Finns kanske - 22 november 2013 14:07

Då är det gjort, jag blev inlaggd på psyket ändå. Men det kanske är lika bra det. Har ju massa självmordstankar så det är väl inte så bra. Men jag har fortfarande mina knep om jag vill göra något. Och jag vet precis hur jag ska göra det nu. Jag har planerat det till minsta detalj denna gång.

Är så jävla less på livet så det är inte sant. Vill inget annat än att få somna in för gott. Men som sagt jag vet hur jag ska göra det nu....

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards