Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Hoppet Finns kanske - 2 oktober 2008 22:32



Ni verkar ha fått ett bra liv ni. Alla verkar vara lyklig och så. Kul att se att andra kan må bra. Önskar bara att jag med kunde få vara glad någon gång.

Men istället står döden och knackar på min dörr.

Så nu har jag släppt in honom och han sitter vid min sida nu.

Han bryr sig om mig iaf. Tack Döden=)

Av Hoppet Finns kanske - 2 oktober 2008 22:20

Jag var en liten flicka
Du var min pappa.
Jag var rädd för dig.
Men du älskade med mig
Jag låste in mig på rummet
Men du kom in till mig ändå
Jag lindade in mig i täcket
Du drog av mig det och låg med mig
Jag var en liten flicka
Du var min pappa
Hur kunde du utsätta mig för allt hemskt?
Jag var ju din lilla dotter
Du var min pappa
Men nu är du inte det
Du är bara ett hat och en rädsla för mig
Jag trodde at jag var din dotter
Du trodde att jag var din älskarinna
Jag är inte din dotter
 Du är ingen pappa och har aldrig varit
Jag var din oskyldiga dotter
Du var ett hot som låg med mig.
Men jag är din dotter
Du är min pappa.

Skrev denna under tiden jag var under behandling.
2002-2003

___________________________________________________________

Låten om den lilla flickan!

Av Hoppet Finns kanske - 2 oktober 2008 21:17


 Hej " ****** "


Nu undrar du nog vad fan jag har gjort. Men det är så här att jag har planerat att ta mitt liv väldigt länge. Jag hade aldeles för mycket i mitt bagage som inte gick att rätta till. För många öppna sår i mitt hjärta och ärr i mig som inte kunde läka.


Detta jag nu kommer att göra är jävligt fegt och ego. JA JAG VET DET. Men jag kan inte låtsas längre att jag mår bra. Det går bara inte. Jag hade tänkt göra detta för någon vecka sedan. Men jag är ju sån där medberoende. Och du gjorde slut med din tjej och försökte ge dig lite stöd och tröst i detta. Men ställde till det ist, men det gör det samma just nu känner jag. Är jätte ledsen att jag lämnar dig på detta sätt. Men jag orkar inte längre.


Älskar dig vännen.

Gör inte som mig och trycka ner skiten.

Red upp dem innan det är försent.

Finns alltid med dig vännen / Puss & Kram


Detta brev skrev jag till min bästa vän för ca 6 månader sedan. Men tänkte att det är bra att jag lägger in den nu ifall jag gör detta i helgen.

Av Hoppet Finns kanske - 2 oktober 2008 20:47



Jag har tyvärr inte så mycket att säga.

jag vet att det jag kommer att göra är en ego handling. Menjag kan inte lådsas att allt är bra längre. Jag tycker inte att jag kommer någon vart i livet. Vist jag kom ur mitt missbruk och började skolan. Men det räcker inte. Jag har inte den viljan och orken att gå vidare. Nästan varje natt

(5 av 7) nätter så har jag panikångest och gråter. Bilderna som ständigt påminner mig om de sexuella övergreppen med förövaren 1, förövaren 2 och farsan. Jag hatar mig själv varje dag. Så fort jag ser mig i en spegel så ser jag farsan. Det är inget liv att leva. Jag har gåt till psykologer i över 10 år men vad fick jag för hjälp? Jo en massa lugnande medel för de tyckte att det som har varit har varit. Därigenom så kan jag inte jobba bort detta helvetet. Jag har verkligen försökt att må bra. Kanske har det sett ut som om jag har mått jätte bra. Men måste säga att allt som har sett bra ut har varit ett spel för att ni inte ska må dåligt också. Jag har alltid försökt hjälpa alla i familjen när det har varit något. Och ni har funnits för mig. -jag kan inte påstå att jag mår så jävla bra av att behöva skriva detta brev till er. Inget jag är stolt över. Mer att det är ett bevis på att jag är jävligt feg och ego person. Jag hoppas att ni förstår hur mitt liv har varit. känns som om detta är menat i mitt liv. Det har ju inte hänt så mycket bra saker i livet direkt. Övergrepp sen jag var typ 6-7 till jag var 17-18 år. det är typ 11 år som jag blev sexuellt utnyttjad. Sen mellan övergreppen så söp jag och gjorde en hel del självmordsförsök, men inge höjdare till resultat. Sen trodde jag att jag skulle kunna ordna upp mitt liv igenom att åka på behandling och sätta farsan i fängelset. Men ack vad jag tog fel. Så nu har jag försökt i 6 års tid. 6 år utan alkohol, 6 år av mitt eländiga liv. Jag måste erkänna att jag har gjort mycket elaka saker mot er alla i familjen. Sårat er alla en jävla massa. Jag älskar er alla så jävla mycket. Mentyvärr kan jag inte vara vid livet och känna att allt är meningslöst. Menjag kommer alltid att finnas vid er, och skydda er mot allt ont.


FÖRLÅT!

ÄLSKAR ER ALLA.

FINNS ALLTID VID ER SIDA

PUSS & KRAM : Syster/dotter


Av Hoppet Finns kanske - 2 oktober 2008 20:30



att sitta här i denna värld

är inte mycket värt

Jag ser inget ljus i detta, därför vill jag inte vara här.

De onda rötterna som jag har

vill jag inte ska vara kvar.

Jag tar mig ett snöre och gör en öggla

för att sätta runt min bara hals.

Sen blev det som det ett fjasko

Som inte jag skulle tro.

Jag började blöda näsblod och svimmade

i min tro att detta var klart.

Men ack så fel det blev.

Jag vaknade upp

men ville inte ge upp.

Nästa dag tog jag nya tag.

Hittade massa vitta piller.

Då slog det mig.

Dessa kan man ta


Av Hoppet Finns kanske - 2 oktober 2008 20:05



De flesta säger att livet är förbestämt. Så då måste de ha varit meningen att jag skulle ha blivit sexuellt utnyttjad av min far och de andra männen, sårad, misshandlad och alkoholist. Om det nu allt detta var bestämt att hända imitt liv så är det väl meningen att jag ska ta mitt liv oxå. Det måste ju bli så om nu livet redan är bestämt. Om man ändrar på de sakerna så blir det bara värre än vad det redan är. Jag vill verkligen dö just nu. Orkar inte med allt jävla skit mer. Så nu ber jag till den jäveln som har planerat mitt liv, att ta det. Ber varje dag om att få dö, eller att få styrkan att få ta mitt liv.

Av Hoppet Finns kanske - 2 oktober 2008 19:52



Sån här längtan har jag nog aldrig haft till döden förut. Innan kunde jag känna mer rädsla för döden. Rädd att svika familjen. Men nu känner jag att de kommer att komma över min död ganska fort.et är vad jag önskar iaf. De kommer säkert att bli både arg och ledsen på mig. De kommer att tycka att jag är/var feg som valde att ta mitt liv. Men jag kan inte leva för deras skull. Jag är bara 27, och om jag ska fortsätta att leva klart livet såkanske jag har 50-60 år kvar. Ska jag då må dåligt under alla dessa år för att leva för deras skull? Tyvärr så är jag helt övertygad att jag aldrig kommer att orka det. Varför försöka prata och lössa massa skit, när det ändå inte går att lösa och inte försvinna ur mitt liv.

vad är det för mening med livet? Svaret på den frågan är att det inte finns någon mening med livet.

Av Hoppet Finns kanske - 2 oktober 2008 14:48


Inatt kommer jag att försvinna

Jag kommer göra att jag kommer hinna

Inatt kommer jag att försvinna

Jag kommer göra att jag kommer hinna


Jag har tröttnat på mina vanor
jag behöver något nytt, några nya vanor
Vad som helst, spelar ingen roll
Jag vill inte ha någon koll
jag ser att du har nått, vill du bjuda
För inatt vill jag koka inte skjuda
Jag kommer göra allt på en gång, för jag gör
För natten är lång


Inatt kommer jag att försvinna
Jag kommer göra att jag kommer hinna
Inatt kommer jag att försvinna
Jag kommer göra att jag kommer hinna


Varenda dag har varit lika dan, men inatt
är det fucking 100 jävla gettplan som kommer
att komma och lösa upp mina knutar.
Och jag skiter i hur det slutar
Så nu, har du nått? ge mig nått, vad ni vill
Jag tackar inte nej, nej jag tar en till
Jag kommer göra allt som jag hinner
Jag kommer inte att stanna, jag försvinner


Inatt kommer jag att försvinna
Jag kommer göra att jag kommer hinna
Inatt kommer jag att försvinna
Jag kommer göra att jag kommer hinna
Inatt kommer jag att försvinna
Jag kommer göra att jag kommer hinna
Inatt kommer jag att försvinna
Jag kommer göra att jag kommer hinna


Jag samlar på mig en massa skit
som växer till en dynamit
Så har du nått, får du gärna tända
Jag vill inte veta låt det bara hända
Snälla låt mig flyga i luften
Från alla krav och alla löften
Jag kommer göra allt på en gång
Och jag är ung och natten den är lång


Inatt kommer jag att försvinna
Jag kommer göra att jag kommer hinna
Inatt kommer jag att försvinna
Jag kommer göra att jag kommer hinna
Inatt kommer jag att försvinna
Jag kommer göra att jag kommer hinna
Inatt kommer jag att försvinna
Jag kommer göra att jag kommer hinna


Inatt så skiter jag i allt
Jag svär.Jag kommer vara överallt
Och ingen ting kommer att vara trögt
Och jag kommer pröva allt som jag
Inte har försökt förr
Jag vet att någonting kommer hända
Vet inte vad, men jag kommer inte att vända
Jag kommer göra allting som jag hinner
För jag kommer inte att stanna, jag försvinner


Inatt kommer jag att försvinna
Jag kommer göra att jag kommer hinna
Inatt kommer jag att försvinna
Jag kommer göra att jag kommer hinna
Inatt kommer jag att försvinna
Jag kommer göra att jag kommer hinna
Inatt kommer jag att försvinna
Jag kommer göra att jag kommer hinna


Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards