Alla inlägg den 30 maj 2017

Av Hoppet Finns kanske - 30 maj 2017 19:04

Trode det hade vänt till det bättre. Men tyvärr går det åt helvete med det. Önskar att jag också kunde få må bra och vara glad. Men tydligen så är mitt liv till för att alltid må skit. Jag fattar inte vad jag gör för fel. Jag går på samtal, jag har gjort mina behandlingar och jag tar mina mediciner som jag ska. Så vad är det jag gör fel? Jag orkar inte må så här. Jag vill kunna vara glad. Jag skadar de jag älskar och min sambo mår jätte dåligt för att jag typ skäller och fräser åt denne. Jag hatar att skada andra genom mitt mående. Frågan är hur länge ska jag orka denna gång? Jag gör saker som inte är så jäkla bra för mig själv. Jag skadar mig typ hela tiden för att få något annat att tänka på. Men det finns ingen förvarning för mig själv när jag skadar mig. Det gäller små sak när jag försöker ta mitt liv jag har inga planer hur jag ska gå till väga. Utan från ena minuten till den andra så har jag proppat i mig tabletter eller skurit mig. Och det bara kommer som en impuls. Så hur länge tar det innan jag gör det igen?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni göra om ni levde mitt liv??
 Skit i allt o gör slut på lidandet
 Söka hjälp
 Vara mer öppen
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards